Logo

Zapytanie ofertowe pośrednictwo pracy Akademia Pracy 2

Załączniki:

Lublin, dnia 23.10.2019r.

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 7/10/2019/AP2

dotyczące zamówienia przeprowadzenie indywidualnego pośrednictwa pracy na podstawie umowy nr: RPLU.11.01.00-06-00224/17-00 o dofinansowanie projektu Akademia Pracy 2 realizowanego przez Europejską Platformę Edukacyjną Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej XI Włączenie Społeczne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 11.1 Aktywne włączenie.

I. ZAMAWIAJĄCY

Europejska Platforma edukacyjna Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie

ul. Grottgera 10/6, 20-029 Lublin

NIP 712015 85 00

REGON 430017654

tel.:(81) 532 84 14, fax: (81) 534 35 50

e-mail: info@epe.edu.pl

www.epe.edu.pl

II. TRYB ZAMÓWIENIA

Podstawa prawna: zasada konkurencyjności określona w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju (wersja z dnia 14 października 2016 r.) oraz Wytycznych programowych dotyczących systemu wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w zakresie Europejskiego Funduszu Społecznego z dnia 29 kwietnia 2016r.

Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 233, poz. 1655 z późn. zm.). Po złożeniu ofert i ich weryfikacji przez Zamawiającego, Wykonawca zostanie wybrany w wyniku oceny ofert dokonanej zgodnie z przyjętymi w niniejszym zapytaniu kryteriami oceny.

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnego pośrednictwa pracy dla uczestników projektu Akademia Pracy 2

indywidualne pośrednictwo pracy obejmuje max. 1000 h (średnio 10h /UP) dla ok. 100 UP

Wspólny Słownik Zamówień (kod CPV):

- 79611000-0 usługi poszukiwania pracy

- 85312320-8 Usługi doradztwa

2. Uczestnikami projektu jest 100 osób dorosłych (55 kobiet i 45 mężczyzn) z niepełnosprawnością wynikającą z zaburzeń psychicznych, zamieszkujących województwo lubelskie. Są to osoby wykluczone lub zagrożone ubóstwem i wykluczeniem społecznym, które pozostają bez pracy.

Celem jest wsparcie Zawodowe osoby z trudnościami psychicznymi do momentu zaakceptowania przez nią roli zawodowej i poczucia realizacji siebie w sferze zawodowej .

3. Indywidualne pośrednictwo pracy obejmuje:

a) Przeprowadzenie wstępnej indywidualnej analizy potrzeb i oczekiwań Uczestników Projektu co do przyszłego zatrudnienia na podstawie analizy opinii doradcy zawodowego, psychologa, trenerów, mentora, wywiadu.

b) Przekazanie Uczestnikom/czkom kompleksowych informacji na temat możliwości rozwoju zawodowego, specyfiki rynku pracy, praw i obowiązków pracodawców i pracowników.

c) Pomoc Uczestnikom/czkom Projektu w tworzeniu i kompletowaniu dokumentów aplikacyjnych (życiorysu zawodowego, listu motywacyjnego) oraz w bieżącej ich modyfikacji pod kątem konkretnej oferty pracy/konkretnego pracodawcy.

d) Pomoc Uczestnikom/czkom Projektu w przygotowaniu się do rozmów kwalifikacyjnych.

e) Pozyskiwania i przekazywania Uczestniczkom/czkom Projektu ofert pracy od pracodawców odpowiadających ich predyspozycjom i wskazaniom w IPD, z zastrzeżeniem, że jedna oferta pracy nie może być zaoferowana większej liczbie Uczestników/czek. Ta sama oferta pracy może być zaoferowana kolejnemu Uczestnikowi/czce tylko w przypadku rezygnacji poprzedniego Uczestnika/czki z ubiegania się o oferowane zatrudnienie.

f) Umawianie uczestników/czek Projektu na spotkania i/lub rozmowy kwalifikacyjne z pracodawcami zgłaszającymi zapotrzebowanie na pracowników o kwalifikacjach zbieżnych z kwalifikacjami Uczestników/czek Projektu, z zastrzeżeniem, że jedno spotkanie i/lub rozmowa kwalifikacyjna dotycząca danej oferty zatrudnienia nie może być zaoferowana większej liczbie Uczestników/czek. Ta sama oferta spotkania i/lub rozmowy kwalifikacyjnej może być zaoferowana kolejnemu Uczestnikowi/czce tylko w przypadku rezygnacji poprzedniego Uczestnika/czki z ubiegania się o oferowane zatrudnienie lub w przypadku zgłoszenia przez danego pracodawcę negatywnego wyniku poprzedniego spotkania/rozmowy kwalifikacyjnej lub zgłoszenia przez danego pracodawcę zapotrzebowania większej liczby pracowników na to samo stanowisko

g) Doprowadzenia do zatrudnienia minimum 22% Uczestników/czek Projektu.

h) prowadzenie niezbędnej dokumentacji na potrzeby realizowanego projektu na wzorach Zamawiającego (np. listy obecności, sprawozdania z prowadzonych spotkań),

i) przekazanie, w wyznaczonym terminie, kompletnej dokumentacji na potrzeby realizowanego projektu na wzorach Zamawiającego.

j) Doradca w razie potrzeby będzie miał obowiązek dojazdu do uczestnika/czki projektu (w ramach stawki wynagrodzenia za realizację wsparcia) na terenie województwa lubelskiego.

k) W ramach projektu pośrednicy będą spotykali się z UP w siedzibie EPE lub w środowisku UP.

4. Pośrednictwo pracy opisane w pkt. III.3 będzie realizowane w wymiarze łącznym: max. 1000 godzin (10 godzin/osoba)

5. Przez godziny pośrednictwa pracy rozumie się godziny zegarowe.

6. Obszar realizacji zadań w ramach zamówienia obejmuje województwo lubelskie. Zleceniodawca nie pokrywa kosztów przejazdów, noclegów, wyżywienia, materiałów niezbędnych do realizacji usługi.

7. Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do VI. 2020r., zgodnie z harmonogramem ustalanym każdorazowo z Zamawiającym.

8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany planowanego terminu rozpoczęcia i zakończenia realizacji zamówienia, zmiany ilości godzin, realizację usług od poniedziałku do piątku, a także w soboty i niedziele pomiędzy godz. 8.00 a 21.00.

9. Zamawiający zastrzega możliwość poinformowania Oferenta o terminach i miejscach prowadzenia doradztwa na 1 dzień przed planowanym terminem rozpoczęcia działań.

IV. OBOWIĄZKI OFERENTA

Oferent zobowiązany jest w szczególności do:

1. Przeprowadzenia dla wskazanych Uczestników usługi pośrednictwa pracy wskazanym w zapytaniu zakresie przedmiotowym z zachowaniem wysokich standardów jakościowych, w sposób zapewniający osiągnięcie zakładanych celów, zgodnie z ustalonym harmonogramem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

2. Zapewnienia kadry pośredników pracy posiadającej wiedzę i doświadczenie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - pkt. VI niniejszej procedury - (spełniających wymagania opisane w niniejszym zapytaniu ofertowym). Zamawiający ma prawo do każdorazowej weryfikacji osób wskazanych przez Wykonawcę, jako pośrednika pod kątem spełnienia wymagań, oraz wyrażenia sprzeciwu, co do możliwości prowadzenia przez niego wsparcia (w przypadku, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości, co do spełniania przez te osoby wymagań, o których mowa powyżej). W przypadku wyrażenia sprzeciwu Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego wskazania Zamawiającemu nowych (innych) osób spełniających wymagane kryteria. Do nowo wskazanych osób stosuje się tryb weryfikacji, o którym mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym. W przypadku, gdy kadra pośredników w toku realizacji wsparcia nie będzie spełniała oczekiwań UP lub/i Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego wskazania Zamawiającemu nowej kadry pośredników. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się także za uprzednią zgodą Zamawiającego - zmianę pośrednika w trakcie udzielania wsparcia UP lub rozszerzenie zespołu pośredników. Do nowo wskazanych osób stosuje się tryb weryfikacji, o którym mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym.

3. Prowadzenia dokumentacji realizacji umowy na wzorach dostarczonych przez Zamawiającego.

4. Przekazywania w formie telefonicznej lub e-mail, niezwłocznie informacji o każdym Uczestniku, który opuszcza spotkania lub posiada innego rodzaju problemy.

5. Przesłania, w terminie do 7 dni od odbycia przez każdego UP doradztwa dokumentów potwierdzających realizację usługi.

6. Wykonywania dodatkowych czynności związanych z prowadzeniem pośrednictwa pracy.

7. Doprowadzenia do zatrudnienia minimum 22% Uczestników/czek Projektu.

a) Przez zatrudnienie rozumie się podjęcie pracy w oparciu o stosunek pracy, umowę cywilnoprawną oraz samozatrudnienie potwierdzone odpowiednimi dokumentami, tj. kserokopie umów o pracę, kserokopie umów cywilnoprawnych, zaświadczenia od pracodawców, wydruki z CEIDG/KRS wraz z dokumentami potwierdzającymi fakt prowadzenia działalności gospodarczej przez okres minimum trzech miesięcy. W przypadku stosunku pracy należy uznać za spełnione jeżeli Uczestnik projektu zostanie zatrudniony na nieprzerwany okres (tj. okres zatrudnienia musi być ciągły, bez przerw wyjątek stanowią dni świąteczne, które nie są traktowane jako przerwy w zatrudnieniu) co najmniej trzech miesięcy, przynajmniej na etatu. Istotna jest data rozpoczęcia pracy wskazana w dokumencie stanowiącym podstawę nawiązania stosunku pracy. Tym samym, co do zasady, powinna to być jedna umowa (lub inny dokument będący podstawą nawiązania stosunku pracy) zawarta w związku z nawiązaniem stosunku pracy na minimum trzy miesiące i przynajmniej na etatu lub zaświadczenie od pracodawcy, z którego będzie wynikało podjęcie pracy na minimum trzy miesiące i przynajmniej na etatu. Niemniej, dopuszcza się również sytuacje, w których uczestnik udokumentuje fakt podjęcia pracy na podstawie kilku umów (lub innych dokumentów stanowiących podstawę do nawiązania stosunku pracy) lub zaświadczeń od pracodawców, pod warunkiem potwierdzenia zatrudnienia na łączny okres trzech miesięcy nieprzerwanie u jednego pracodawcy z zachowaniem minimalnego wymiaru etatu w wysokości dla każdej umowy.

b) W przypadku, gdy Uczestnik projektu rozpoczął realizację zadań na podstawie umowy cywilnoprawnej, warunkiem uwzględnienia takiej osoby w liczbie Uczestników projektu, którzy podjęli pracę po zakończeniu wsparcia jest spełnienie dwóch przesłanek:

- umowa cywilnoprawna jest zawarta na minimum trzy miesiące oraz

- wartość umowy jest równa lub wyższa od trzykrotności minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalanego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.

c) W przypadku umowy o dzieło, w której nie określono czasu trwania umowy, wartość umowy musi być równa lub wyższa od trzykrotności minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalanego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.

d) Warunkiem uwzględnienia Uczestnika projektu, który po zakończeniu udziału w projekcie podjął działalność gospodarczą, w liczbie osób pracujących jest dostarczenie wydruku z CEIDG lub KRS oraz dokumentu potwierdzającego fakt prowadzenia działalności gospodarczej przez okres minimum trzech miesięcy po zakończeniu udziału w projekcie (np. dowód opłacenia należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zaświadczenie wydane przez upoważniony organ np. Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Urząd Skarbowy, urząd miasta lub gminy). Dostarczenie dokumentu potwierdzającego sam fakt założenia działalności gospodarczej jest niewystarczające. W przypadku podjęcia pracy poprzez założenie działalności gospodarczej, do potwierdzenia minimalnego okresu zatrudnienia, jako datę początkową należy brać pod uwagę datę rozpoczęcia wykonywania działalności gospodarczej (zgodnie z aktualnym wpisem do ewidencji działalności gospodarczej CEIDG lub KRS), nie zaś sam moment dokonania rejestracji firmy.

e) Preferowaną formą zatrudnienia jest umowa o pracę.

V. NADZÓR PROWADZONY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania niezapowiedzianej kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia pośrednictwa pracy.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo, by podczas spotkań doradczych byli obecni i kontrolowali zakres i sposób realizacji pracownicy Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy z winy Wykonawcy.

VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU

1. O realizacje zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędne kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.:

Kwalifikacje -

a)Wykształcenie wyższe : ukończone studia psychologiczne lub prawnicze, pedagogiczne lub socjologiczne lub/i podyplomowe lub kursy uzupełniające z zakresu doradztwa zawodowego/pośrednictwa pracy

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą przedłożyć Zamawiającemu właściwe dokumenty potwierdzające spełnienie warunku tj. kopię dyplomu/świadectwa ukończenia studiów,

b) Udokumentowane doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert i przepracowane minimum 300 godzin zegarowych usług indywidualnego doradztwa zawodowego/pośrednictwa pracy .

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Kryterium oceniane na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą przedłożyć Zamawiającemu właściwe dokumenty potwierdzające spełnienie warunku (tj. m.in. świadectwa pracy, referencje, zaświadczenia, protokoły odbioru, itd.), potwierdzające usługi wskazane w wykazie (Załącznik nr2). W przypadku oferty składanej przez podmiot gospodarczy konieczne jest udokumentowanie doświadczenia wszystkich osób wskazanych do realizacji zamówienia.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunki opisane w pkt. 1. Wykonawca musi posiadać odpowiednie: kwalifikacje i doświadczenie lub dysponować osobami, które posiadają odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie wskazane w pkt.1 . W przypadku oferty składanej przez podmiot gospodarczy konieczne jest wskazanie z imienia i nazwiska osób zaangażowanych do realizacji zamówienia wraz z CV tych osób. Na potwierdzenie warunków wskazanych w pkt. 1, będzie brane pod uwagę doświadczenie i kwalifikacje tylko i wyłącznie, osób wskazanych do realizacji zamówienia.

3. Oferenci znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego wykazania i udokumentowanie spełnienia niniejszego warunku przez Wykonawcę. W celu spełnienia kryterium wykonawca przedkłada Oświadczenie Załącznik nr 4

4. Oferent nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (Załącznik nr 3). Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

-uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

-posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;

-pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

-pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Wykonawca podpisując ofertę jednocześnie oświadcza spełnienie tego warunku oraz przedkłada podpisane Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych wg wzoru: Załącznik nr 3.

5. Oferent deklaruje gotowość wykonania zamówienia w terminach i na warunkach wskazanych w niniejszym zapytaniu ofertowym. Oferent podpisując ofertę Załącznik nr 1 jednocześnie oświadcza spełnienie tego warunku.

6. Oferent nie może być zatrudniony jednocześnie w instytucji uczestniczącej w realizacji Programu Operacyjnego na podstawie stosunku pracy, chyba że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie.

7. Łączne zaangażowanie zawodowe każdego pośrednika pracy w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych i innych podmiotów, nie przekroczy 276 godzin miesięcznie.

8. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Oferta, która nie spełni któregokolwiek z warunków, zostanie odrzucona.

VII. KRYTERIA OCENY OFERT

Po spełnieniu przez Oferentów wskazanych w pkt. VI warunków udziału w postępowaniu (w tym braku powiązań kapitałowych i osobowych), każda ważna, kompletna i prawidłowo złożona oferta poddana zostanie ocenie punktowej.

Oferty będą oceniane według następujących kryteriów:

Doświadczenie oceniane według formuły spełnia/ nie spełnia. Oferta, która nie spełni któregokolwiek z warunków, zostanie odrzucona.

30% - cena

70% - doświadczenie

1. Opis sposobu obliczania kryterium : 30% cena

Kryterium stanowić będzie cena brutto za godzinę pośrednictwa pracy

Punkty przyznawane za kryterium cena będą liczone wg następującego wzoru:

C = (Cmin : C0) x 30 gdzie:

C liczba punktów przyznana danej ofercie,

Cmin najniższa cena spośród ważnych ofert, C0 cena obliczona badanej oferty.

Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 30.

Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

2. Opis sposobu obliczania kryterium 70% doświadczenie

Punkty przyznawane za kryterium doświadczenie będą liczone wg następującego wzoru:

DO = (D0 : Dmax) x 70 gdzie:

DO liczba punktów zdobytych ,

D0 ilość punktów ocenianej oferty w kryterium doświadczenie,

Dmax maksymalna ilość punktów przyznana spośród ważnych ofert w kryterium doświadczenie .

Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium doświadczenie - 70. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

W przypadku podmiotów gospodarczych, ostateczną oceną jest suma punktów uzyskanych przez wszystkie osoby proponowane do realizacji zamówienia.

Ważna oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (suma kryteriów cena + doświadczenie) uznana zostanie za najkorzystniejszą.

4. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.

5. Po wyborze Wykonawcy Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji warunków Zamówienia

6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę.

8. Zamawiający w trakcie oceny ofert ma możliwość weryfikacji spełnienia warunków zastrzeżonych w niniejszym zapytaniu poprzez żądanie dostarczenia dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków.

9. Wykonawcy deklarują gotowość do realizacji wskazanych zadań w terminach i wymiarze godzinowym uzgadnianych każdorazowo z Zamawiającym.

VIII. WADIUM.

Nie wymaga się wniesienia wadium.

IX. ZALICZKI

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1. Ofertę można składać wyłącznie na formularzu, którego wzór przedstawiono w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

2. Oferta zawierać będzie cenę jednostkową brutto godziny zegarowej pośrednictwa pracy wyrażoną w złotych polskich w kwocie brutto. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia tzn. powinna zawierać podatek VAT lub inne podatki i składki ubezpieczeniowe (w przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej).

3. Cena w ofercie powinna zostać podana cyfrowo z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

4. Wykonawca składając ofertę wskazuje imiennie osoby które zrealizują usługę w ramach przedmiotu zamówienia . Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się do dyspozycyjności w wyznaczonych przez Zamawiającego terminach.

5. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

6. Oferta powinna składać się z:

a) Formularza ofertowego wg Załącznika nr 1,

b) Opisu doświadczenia wnioskodawcy wg Załącznika nr 2 (oddzielnie wypełniony Załącznik 2 dla każdej osoby wskazanej do wykonania zadania),

c) Oświadczenia o braku powiązań kapitałowych wg Załącznika nr 3,

d) Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej umożliwiającej realizację zlecenia wg Załącznika nr 4

e) CV pośrednika/pośredników pracy

f) Kserokopii dokumentów potwierdzających spełnienie warunku kwalifikacji i doświadczenia (m.in. dyplom ukończenia studiów, studiów podyplomowych, kursów; świadectwa pracy, referencje, zaświadczenia, protokoły odbioru itd.)

g) Oświadczenia Załącznik nr 5

W przypadku podmiotów gospodarczych, brane pod uwagę i oceniane jest doświadczenie tylko i wyłącznie osób wskazanych do realizacji zamówienia.

Prawa Zamawiającego:

1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia modyfikacji do Zapytania.

2.O każdej zmianie Zamawiający będzie informował Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia procedury wyboru Wykonawcy bez podania przyczyny.

3.Zamawiający ma prawo do złożenia pytań uzupełniających do złożenia ofert.

4.Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymane od Państwa oferty nie powodują powstania żadnych zobowiązań wobec stron.

5.Po otrzymaniu oferty z uwagi na założenia budżetowe Projektu Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania przedstawionych cen i innych warunków związanych z realizacją zadania oraz odstąpienia od zawarcia umowy.

6. Zamawiający nie odsyła nadesłanych ofert.

XI. SKŁADANIE OFERT

  1. Ofertę wraz załącznikami można złożyć osobiście lub przesłać na adres:

Biuro Projektu Akademia Pracy 2

Europejska Platforma Edukacyjna Sp. z o.o. w Lublinie,

ul. Grottgera 10/6,

20-029 Lublin.

Ofertę prosimy umieścić w zamkniętej kopercie z dopiskiem oferta na przeprowadzenie indywidualnego pośrednictwa pracy w projekcie Akademia Pracy 2, Na kopercie należy podać imię i nazwisko oraz adres Oferenta.

2. Termin składania ofert upływa w dniu 31.10.2019r. do godz. 15:00. Decyduje data wpływu. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający dopuszcza możliwość uzupełniania dokumentów tylko w przypadku stwierdzenia braku:

-podpisu i parafki,

-pieczątki,

-oczywistej omyłki pisarskiej,

-ponadto może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Powyższych uzupełnień lub wyjaśnień należy dokonać w wyznaczonym terminie, ich brak złożenia w wyznaczonym terminie będzie skutkować odrzuceniem złożonej oferty.

4. Wszelkie wnioski oferentów o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego prosimy kierować na adres e-mail: dominika.pudelko@epe.edu.pl. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Wyjaśnienia Zamawiającego zostaną udzielone tylko i wyłącznie tą samą drogą elektroniczną. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w zdaniu pierwszym lub dotyczy już udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.

5. Ze strony Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami upoważniona jest Pani Marzena Strug, tel. 81532 84 14, e-mail: marzena.strug @epe.edu.pl

XII. WYKLUCZENIE Z UDZIAŁU W POSTEPOWANIU

W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału podmioty, które powiązane są osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub z osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy , w szczególności poprzez:

1. Uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

2. Posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;

3. Pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

4. Pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

5. Oferenci, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania:

a) wyrządzili Zamawiającemu szkodę przez to, że nie wykonali lub nienależycie wykonali zobowiązanie chyba, że było to następstwem okoliczności, za które Oferent nie ponosił odpowiedzialności;

b) uchylili się od podpisania umowy z Zamawiającym pomimo wyboru ich oferty;

c) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, tj. nie posiadają odpowiednich kwalifikacji, uprawnień, licencji jeżeli są wymagane do realizacji przedmiotu zamówienia.

Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu poprzez nie złożenie dokumentów potwierdzających spełnienie, lub z dokumentów przedłożonych wynika fakt istnienia podstaw do wykluczenia z postępowania.

XIII INFORMACJE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wszystkie osoby, które złożyły oferty w ustalonym terminie. Przedmiotowa umowa podpisana zostanie z Wykonawcą, którego oferta uznana zostanie przez Zamawiającego za najkorzystniejszą, w obowiązującym w niniejszym postępowaniu kryterium.

2. W sytuacji kiedy Wykonawca, którego ofertę uznano za najkorzystniejszą uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający ma prawo podpisać umowę z Wykonawcą, którego oferta jest najkorzystniejsza spośród pozostałych, poddanych ocenie ofert.

XIV. ZAMAWIAJĄCY MA PRAWO DO UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA, JEŻELI WYSTĄPIĄ NASTĘPUJĄCE OKOLICZNOŚCI:

1. Wszystkie oferty, złożone w danym postępowaniu były wadliwe i nie można usunąć ich wad.

2. W toku postępowania ujawniono niemożliwą do usunięcia przeszkodę postępowania uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

3. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie przedmiotu zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

XV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego: www.epe.edu.pl, oraz na stronie baza konkurencyjności: bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert.

2. Zamawiający ze swojej strony przy opisywaniu przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności, jednakże wskazany powyżej element opisu jest niezależny od Zamawiającego, działającego w ramach projektu i na rzecz beneficjenta projektu. Tym samym Zamawiający wyraźnie zastrzega, iż wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) z przyczyn od niego niezależnych, a wynikających z rzeczywistych potrzeb beneficjenta projektu.

3. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Oferent. Zamawiający nie przewiduje możliwości zwrotu kosztów przygotowania oferty.

4. W przypadku zaangażowania w realizację zadań w ramach innych projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów, bądź zawarcia więcej niż jednej umowy cywilno-prawnej w ramach niniejszego projektu, Wykonawca musi posiadać możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań wykonywanych na rzecz Zamawiającego.

5. Wykonanie zadań przez Wykonawcę jest potwierdzone protokołem sporządzonym przez tę osobę, wskazującym prawidłowe wykonanie zadań, liczbę oraz ewidencję godzin w danym miesiącu kalendarzowym poświęconych na wykonanie zadań w projekcie.

6. Podana przez Oferentów kwota brutto w formularzu ofertowym zostanie po udzieleniu zamówienia pomniejszona o stosowne odliczenia (podatek dochodowy, koszty ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego, właściwe dla Zamawiającego i Oferenta, w przypadku zaistnienia prawnego obowiązku w tym zakresie.

Załączniki:

1. Formularz oferty Załącznik nr 1

2. Wykaz doświadczenia Załącznik nr 2

3. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych z Zamawiającym Załącznik nr 3

4. Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej umożliwiającej realizację zlecenia Załącznik nr 4

5. Oświadczenie Załącznik nr 5.

Data udostępnienia: 2019-10-23 | Wyświetleń strony: 2166