Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Zakład Szkolenia i Doradztwa Ekonomicznego Sp. z o.o. w Lublinie w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje :
Dyrektora wykonawczego projektu:
Zakres obowiązków:
Opis stanowiska:
- kontakt z Instytucją Pośredniczącą dotyczący bieżącej realizacji Projektu.
- wyznaczanie osób do zadań merytorycznych w projekcie lub ustalanie kryteriów wyboru tych osób i nadzorowanie ich wyboru,
- dokonywanie podziału zadań merytorycznych między poszczególne osoby,
- weryfikowanie pod względem merytorycznym realizowanych i zrealizowanych prac,
- zwoływanie spotkań roboczych zespołu projektowego - w miarę potrzeb,
- zatwierdzanie pod względem merytorycznym dokumentów finansowo-księgowych dot. projektu oraz sporządzanie i podpisywanie dodatkowych dokumentów określających ich związek z projektem,
- podpisywanie kart czasu pracy osób zatrudnionych w projekcie
współudział w obliczaniu wskaźników produktów, rezultatów i oddziaływania zgodnie z wymogami projektu,
koordynacja, monitoring oraz kontrola działań związanych z realizacją Projektu,
opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji Projektu wynikających zobowiązujących przepisów, wytycznych oraz innych dokumentów izaleceń Instytucji Pośredniczącej oraz Instytucji Zarządzającej,
- nadzór nad procesem ewaluacji projektu
- nadzór nad prawidłowym archiwizowaniem dokumentacji projektu,
- bieżące zarządzanie projektem,
- podział zadań w zakresie zarządzania projektem,
- nadzór nad osobami zatrudnionymi do obsługi projektu,
- przygotowywanie propozycji zmian w zatrudnieniu,
- ustalenie zasad porządkowania dokumentów związanych z realizacją projektu,
- dokonywanie rozeznania rynku lub uruchamianie odpowiednich procedur przetargowych w przypadku zatrudniania do realizacji projektu osób w formie umów o dzieło i umów zlecenia,
- przygotowanie umów o dzieło lub umów zlecenia, jeżeli są niezbędne dla realizacji projektu (zgodnie z Zarządzeniami Wewnętrznymi),
- przekazywanie osobom zatrudnionym przy realizacji projektu kart czasu pracy i nadzorowanie ich prawidłowego prowadzenia,
- występowanie o nadanie uprawnień do przetwarzania w określonym zakresie danych osobowych przez osoby zatrudniane na umowy o dzieło i umowy zlecenia,
- nadzór nad zgodnym z ustawą o ochronie danych osobowych przetwarzaniem danych osobowych,
- uzgadnianie z koordynatorem projektu wydatków związanych z merytoryczną realizacją projektu,
- dokonywanie rozeznania rynku lub uruchamianie odpowiednich procedur przetargowych w przypadku dokonywania zakupów produktów, usług lub robót budowlanych,
- dokonywanie odbioru dostaw towarów, usług i robót zamówionych do projektu,
- nadzór nad informowaniem społeczeństwa o współfinansowaniu projektu ze środków unijnych,
- sprawdzanie zgodności realizacji zadań z harmonogramem,
- terminowe i zgodne z wytycznymi instytucji wdrażającej sporządzanie wymaganych sprawozdań z realizacji projektu,
- nadzór nad prawidłowym kwalifikowaniem kosztów,
- nadzór nad prawidłowym archiwizowaniem dokumentacji projektu,
- przygotowanie wniosków o refundacje kosztów kwalifikowanych (wniosków o płatność),
- przedkładanie wniosków o płatność do weryfikacji w Kwesturze,
- przekazywanie sporządzonych sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów i innych dokumentów związanych z realizacją projektu do właściwych instytucji zzachowaniem obowiązujących terminów,
- informowanie Zarządu Spółki o zaawansowaniu w realizacji projektu
- informowanie kierownika jednostki, w której jest realizowany projekt, o nieprawidłowościach związanych z realizacją projektu, a także o wszelkich sytuacjach mogących mieć istotny wpływ na dalszy jego przebieg.
Wymagania:
wykształcenie wyższe, najlepiej prawo lub ekonomia,
minimum 3 letnie doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej,
Minimum 2 lata doświadczenia w koordynacji merytorycznej projektów POKL,
Co najmniej 2 samodzielnie prowadzone projekty jako Kierownik/Koordynator, w tym co najmniej jeden o wartości powyżej 1 mln. złotych,
Znajomość przepisów prawa pracy i kodeksu cywilnego oraz dokumentów i wytycznych związanych z realizacją projektów współfinansowanych z UE, oraz pomocy publicznej,
Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,
Dyspozycyjność i zaangażowanie
Oferujemy:
ü umowę na czas określony z możliwością przedłużenia,
ü zatrudnienie w wymiarze 120 godzin miesięcznie,
ü interesującą, odpowiedzialną, stabilną pracę dającą możliwość rozwoju zawodowego
ü miła atmosferę pracy
ü możliwość dodatkowych szkoleń
Informujemy, iż wynagrodzenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Informacja o rekrutacji:
W celu przystąpienia do procesu rekrutacyjnego należy przedstawić następujące dokumenty:
- CV
- List motywacyjny
- Dokumenty (kopia) poświadczające spełnianie wymagań
CV lub list motywacyjny musi zawierać oświadczenie/ klauzulę w pełnym jej brzmieniu: Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.), wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i liście motywacyjnym przez Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Zakład Szkolenia i Doradztwa Ekonomicznego Sp. z o.o. w Lublinie dla celów rekrutacji. Podanie przez użytkowników danych osobowych jest dobrowolne. Użytkownikom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Proces rekrutacji będzie przebiegał w następujący sposób:
- Przyjmowanie zgłoszeń (zawierających CV i list motywacyjny) trwa do 30.11.2013 r.
- Zgłoszenia należy przesyłać wyłącznie drogą elektroniczną na adres: malgorzata.orzel@pte.lublin.pl w tytule e-maila proszę wpisać Dyrektor wykonawczy projektu
- Po przeprowadzanej analizie zgłoszeń skontaktujemy z wybranymi kandydatami i zaprosimy na rozmowę rekrutacyjną
- Brak kontaktu e-mailowego lub telefonicznego ze strony Biura Projektu oznacza niezakwalifikowanie osoby do etapu rozmów kwalifikacyjnych
Data udostępnienia: 2013-11-20 | Wyświetleń strony: 6616