Logo

Praca-Menadżer/ka ds. zarządzania finansowego, sprawozdawczości

Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Zakład Szkolenia i Doradztwa Ekonomicznego Sp. z o.o. w Lublinie w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje :

Menadżera/ki ds. zarządzania finansowego, sprawozdawczości:

Opis stanowiska:

1. prowadzenie ewidencji księgowej projektu zgodnie z wymogami EFS,

2. kontrola i nadzór nad wydatkami w projekcie,

3. kontrola dokumentów finansowo-księgowych projektu pod względem formalnym i merytorycznym,

4. bieżący kontakt z personelem projektu i koordynatorem/ką w zakresie realizacji budżetu projektu i utrzymania dyscypliny budżetowej,

5. sporządzanie okresowych wniosków o płatność, w tym wniosku o płatność końcową, wraz z częścią sprawozdawczą,

6. sporządzanie raportów i zestawień i innych dokumentów niezbędnych z punktu widzenia prawidłowej realizacji projektu,

7. kontrola poziomu osiągniętych wskaźników projektu,

8. wypełnianie obowiązków związanych z promocją i wizualizacją projektu

9. kontakt z instytucjami nadzorującymi realizację projektu.

10. Monitorowanie wszelkich zmian w wytycznych i innych regulacjach dot. realizowanego projektu mających wpływ na prawidłowy poziom wykonywanych zadań oraz niezwłoczne podejmowanie stosownych działań w tym zakresie

11. Odpowiedzialność za dokumentację związaną z projektem

12. Współpraca z wykonawcami, zleceniobiorcami

13. Zapoznanie się i przestrzeganie:

a) zasad Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,

b) wytycznych POKL,

c) zasad finansowania POKL.

14. Opisywanie i przygotowywanie dokumentacji finansowej, tj. sprawozdań finansowych, dokumentów księgowych i rozliczeniowych do wniosków o płatność zgodnie z zasadami ustalonymi przez Instytucję Pośredniczącą.

15. Przygotowywanie sprawozdań finansowych i wniosków o płatność pod względem rachunkowym (tworzenie zestawień poniesionych wydatków, przygotowanie kopii dokumentów).

16. Prowadzenie monitoringu stanu subkonta projektowego i poziomu wydatkowania transz dotacji oraz zgodności wydatków.

17. Przygotowywanie harmonogramów płatności kolejnych transz dotacji oraz wszelkich zestawień dotyczących wydatkowania dotacji dla Instytucji Pośredniczącej.

18. Udzielanie informacji i wyjaśnień dotyczących wydatkowania środków finansowych na realizację projektu.

19. Współpraca z pozostałym personelem zatrudnionym przy realizacji projektu poprzez zbieranie i przetwarzanie danych niezbędnych do przygotowania wymaganej dokumentacji projektowej.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, najlepiej z zakresu finansów,
  • znajomości zasad realizacji, rozliczeń i sprawozdawczości projektów dofinansowanych z EFS,
  • dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office.
  • Min. 2 letnie doświadczenie w finansowej realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej,
  • Minimum 2 lata udokumentowanego stażu pracy związanego z rachunkowością i finansami,
  • Znajomość przepisów prawa pracy i kodeksu cywilnego
  • Doświadczenie na stanowisku specjalista/ka ds. finansowych lub tożsamych w projektach POKL
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Dyspozycyjność i zaangażowanie

Oferujemy:

  • umowę na czas określony z możliwością przedłużenia
  • zatrudnienie w wymiarze 160 godzin miesięcznie
  • interesującą, odpowiedzialną, stabilną pracę dającą możliwość rozwoju zawodowego
  • miła atmosferę pracy
  • możliwość dodatkowych szkoleń

Informujemy, iż wynagrodzenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Informacja o rekrutacji:

W celu przystąpienia do procesu rekrutacyjnego należy przedstawić następujące dokumenty:

  1. CV
  2. List motywacyjny
  3. Dokumenty (kopia) poświadczające spełnianie wymagań

CV lub list motywacyjny musi zawierać oświadczenie/ klauzulę w pełnym jej brzmieniu: Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.), wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i liście motywacyjnym przez Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Zakład Szkolenia i Doradztwa Ekonomicznego Sp. z o.o. w Lublinie dla celów rekrutacji. Podanie przez użytkowników danych osobowych jest dobrowolne. Użytkownikom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Proces rekrutacji będzie przebiegał w następujący sposób:

  1. Przyjmowanie zgłoszeń (zawierających CV i list motywacyjny) trwa do 30.11.2013 r.
  2. Zgłoszenia należy przesyłać wyłącznie drogą elektroniczną na adres: malgorzata.orzel@pte.lublin.pl w tytule e-maila proszę wpisać Menadżera/ki ds. zarządzania finansowego, sprawozdawczości
  3. Po przeprowadzanej analizie zgłoszeń skontaktujemy z wybranymi kandydatami i zaprosimy na rozmowę rekrutacyjną
  4. Brak kontaktu e-mailowego lub telefonicznego ze strony Biura Projektu oznacza niezakwalifikowanie osoby do etapu rozmów kwalifikacyjnych

Data udostępnienia: 2013-11-06 | Wyświetleń strony: 4676