Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Zakład Szkolenia i Doradztwa Ekonomicznego Sp. z o.o. w Lublinie w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje :
Menadżera/ki ds. zarządzania finansowego, sprawozdawczości:
Opis stanowiska:
1. prowadzenie ewidencji księgowej projektu zgodnie z wymogami EFS,
2. kontrola i nadzór nad wydatkami w projekcie,
3. kontrola dokumentów finansowo-księgowych projektu pod względem formalnym i merytorycznym,
4. bieżący kontakt z personelem projektu i koordynatorem/ką w zakresie realizacji budżetu projektu i utrzymania dyscypliny budżetowej,
5. sporządzanie okresowych wniosków o płatność, w tym wniosku o płatność końcową, wraz z częścią sprawozdawczą,
6. sporządzanie raportów i zestawień i innych dokumentów niezbędnych z punktu widzenia prawidłowej realizacji projektu,
7. kontrola poziomu osiągniętych wskaźników projektu,
8. wypełnianie obowiązków związanych z promocją i wizualizacją projektu
9. kontakt z instytucjami nadzorującymi realizację projektu.
10. Monitorowanie wszelkich zmian w wytycznych i innych regulacjach dot. realizowanego projektu mających wpływ na prawidłowy poziom wykonywanych zadań oraz niezwłoczne podejmowanie stosownych działań w tym zakresie
11. Odpowiedzialność za dokumentację związaną z projektem
12. Współpraca z wykonawcami, zleceniobiorcami
13. Zapoznanie się i przestrzeganie:
a) zasad Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
b) wytycznych POKL,
c) zasad finansowania POKL.
14. Opisywanie i przygotowywanie dokumentacji finansowej, tj. sprawozdań finansowych, dokumentów księgowych i rozliczeniowych do wniosków o płatność zgodnie z zasadami ustalonymi przez Instytucję Pośredniczącą.
15. Przygotowywanie sprawozdań finansowych i wniosków o płatność pod względem rachunkowym (tworzenie zestawień poniesionych wydatków, przygotowanie kopii dokumentów).
16. Prowadzenie monitoringu stanu subkonta projektowego i poziomu wydatkowania transz dotacji oraz zgodności wydatków.
17. Przygotowywanie harmonogramów płatności kolejnych transz dotacji oraz wszelkich zestawień dotyczących wydatkowania dotacji dla Instytucji Pośredniczącej.
18. Udzielanie informacji i wyjaśnień dotyczących wydatkowania środków finansowych na realizację projektu.
19. Współpraca z pozostałym personelem zatrudnionym przy realizacji projektu poprzez zbieranie i przetwarzanie danych niezbędnych do przygotowania wymaganej dokumentacji projektowej.
Wymagania:
Oferujemy:
Informujemy, iż wynagrodzenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Informacja o rekrutacji:
W celu przystąpienia do procesu rekrutacyjnego należy przedstawić następujące dokumenty:
CV lub list motywacyjny musi zawierać oświadczenie/ klauzulę w pełnym jej brzmieniu: Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.), wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i liście motywacyjnym przez Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Zakład Szkolenia i Doradztwa Ekonomicznego Sp. z o.o. w Lublinie dla celów rekrutacji. Podanie przez użytkowników danych osobowych jest dobrowolne. Użytkownikom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Proces rekrutacji będzie przebiegał w następujący sposób: