Logo

Szkolenie: Marketing partyzancki, czyli jak małym kosztem wedrzeć się w umysł klienta

Dostępne terminy i lokalizacje

W celu ustalenia wybranego terminu lub lokalizacji szkolenia prosimy o kontakt telefoniczny.

Cena: 235,00zł(289,05zł z VAT)

Czas trwania: 8h

Kategoria: Sprzedaż, marketing

Istnieje możliwość negocjacji ceny przy większej ilości zgłoszonych osób.

Przy większej liczbie zgłoszonych osób, jak i dla naszych stałych Klientów 10% rabatu.

Organizator w wyjątkowych przypadkach, zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na hotel o takim samym lub wyższym standardzie.

Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia.

Cena obejmuje

- udział w szkoleniu,
- materiały szkoleniowe,
- serwis kawowy,
- lunch,
- konsultacje indywidualne,
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

Szkolenie prowadzi

Specjalistka ds. public relations, copywriter, dziennikarka, trener. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuje się szeroko pojęta komunikacją oraz PR. Kreowała wizerunek wielu firm, organizacji i osób indywidualnych. Projektowała wiele kampanii reklamowych. Od 2007 roku prowadzi szkolenia z kompetencji miękkich, sprzedażowych, reklamy, marketingu, marketingu politycznego i kreowania wizerunku. Jej zajęcia to przede wszystkim warsztaty, dzięki którym uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce.

Cele i korzyści ze szkolenia

Zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy tradycyjnym marketingiem a marketingiem partyzanckim
Zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi marketingu partyzanckiego
Poznanie reguł jakimi rządzi się marketing partyzancki

Tematyka

1. Co to jest marketing partyzancki - charakterystyka.

2. Określenie relacji pomiędzy klasycznym marketingiem i jego nośnikami a marketingiem partyzanckim.

3. Typowe strategie i taktyki marketingu partyzanckiego:

- Marketing personalny

- Programy lojalnościowe

- Analiza zasobów informacyjnych organizacji

- Agresywny e-mail marketing

- Posługiwanie się referencjami

- Strategia przecieków informacyjnych

- Wykorzystywanie instrumentów social marketingu (portale społecznościowe, blogi itp.)

- Karty upominkowe

- Ujednolicona i konsekwentna strategia informacyjna organizacji

- Buddy marketing

4. Narzędzia marketingu partyzanckiego:

- Case studies pod kątem narzędzi marketingu partyzanckiego (ze względu na niekonwencjonalność tych narzędzi tylko taka forma przekazu jest możliwa i skuteczna)

5. MEDIA KIT, czyli nowe kanały dotarcia do odbiorcy:

- Niekonwencjonalne sposoby dotarcia do odbiorcy (w nieoczekiwanym czasie i przy użyciu nieoczekiwanych metod, nośników - case studies)


UWAGA! Każdy uczestnik może zgłosić pytanie dotyczące problematyki kursu na 9 dni przed kursem - odpowiedź uzyska podczas kursu.

Nr fax: +48 81 532-84-14, +48 81 534-35-50 lub info@epe.edu.pl

ORGANIZACJA: Wypełnione zgłoszenie prosimy nadsyłać faksem, pocztą lub poprzez stronę internetową

www.epe.edu.pl

Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 5 dni przed data rozpoczęcia szkolenia.