W celu ustalenia wybranego terminu lub lokalizacji szkolenia prosimy o kontakt telefoniczny.
Cena: 565,00zł(694,95zł z VAT)
Czas trwania: 16h
Kategoria: Inne
Istnieje możliwość negocjacji ceny przy większej ilości zgłoszonych osób.
Organizator w wyjątkowych przypadkach, zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na hotel o takim samym lub wyższym standardzie.
Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia.
- udział w szkoleniu,
- materiały szkoleniowe,
- serwis kawowy,
- lunch,
- konsultacje indywidualne,
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Szkolenie adresowane jest dla kluczowych pracowników PUP : pośredników pracy, doradców zawodowych, liderów klubu pracy
Wieloletni pracownik Publicznych Służb Zatrudnienia związany z realizacją usług pośrednictwa pracy oraz poradnictwa zawodowego. Doświadczony wykładowca akademicki w zakresie przygotowania i przedstawienia studentom treści dydaktycznych z tematyki: metodyki poradnictwa zawodowego, pedagogiki pracy, teorii doskonalenia zawodowego, elementów marketingu i promocji oraz profesjonalnego wykonywania zadań na stanowisku pośrednika pracy- warsztat pośrednika pracy. Wysoko oceniany trener licznych szkoleń.
AKTYWNA POLITYKA RYNKU PRACY: aktywne polityki rynku pracy, aktywna polityka zatrudnienia, charakterystyka bezrobocia w Polsce, cechy bezrobocia
w Polsce.
PODSTAWOWE DEFINICJE JAKO ELEMENT WŁAŚCIWEJ OBSŁUGI KLIENTA W PUP: szkolenie, kurs, kwalifikacje zawodowe, kompetencje zawodowe, umiejętności, uprawnienia zawodowe, podstawa programowa, forma pozaszkolna, kształcenie ustawiczne, placówka oświatowa, formy kształcenia
DORADCA KLIENTA INDYWIDUALNEGO PROFILOWANIE I SEGMENTACJA:
- bezrobotni aktywni,
- bezrobotni wymagający wsparcia,
- bezrobotni oddaleni od rynku pracy,
ROLA DORADCY KLIENTA INDYWIDUALNEGO W MOTYWOWANIU KLIENTA DO AKTYWNOŚCI: zastosowanie procesu doradczego oraz poszukiwanie indywidualnych rozwiązań, diagnoza klientów, motywowanie do zmian, proces podejmowania decyzji, cele życiowe.
ROLA I ZADANIA DORADCY KLIENTA INSTYTUCJONALNEGO: źródła informacji o pracodawcach, sposoby pozyskiwania pracodawców, etapy procesu współpracy
z pracodawcą.
WSPÓŁPRACA POMIĘDZY KOMÓRKAMI ORGANIZACYJNYMI POWIATOWEGO URZĘDU PRACY: obszary współpracy, elementy współpracy.
UWAGA! Każdy uczestnik może zgłosić pytanie dotyczące problematyki kursu na 9 dni przed kursem - odpowiedź uzyska podczas kursu.
Nr fax: +48 81 532-84-14, +48 81 534-35-50 lub info@epe.edu.pl
ORGANIZACJA: Wypełnione zgłoszenie prosimy nadsyłać faksem, pocztą lub poprzez stronę internetową
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 5 dni przed data rozpoczęcia szkolenia.