Dostępne terminy i lokalizacje
Cena: 1 699,00zł(2 089,77zł z VAT)
Czas trwania: 18h
Kategoria: Umiejętności osobiste
	Istnieje możliwość negocjacji ceny przy większej ilości zgłoszonych osób.
	Przy większej liczbie zgłoszonych osób, jak i dla naszych stałych Klientów 10% rabatu.
	Organizator w wyjątkowych przypadkach, zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na hotel o takim samym lub wyższym standardzie.
	Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia.
	Cena obejmuje
	
	- udział w szkoleniu/ autorskich warsztatach,
	- konsultacje indywidualne,
	- materiały szkoleniowe,
	- 3 noclegi i wyżywienie w hotelu o wysokim standardzie,
	- serwis kawowy,
	- imprezy towarzyszące (np: biesiada przy ognisku),
	- karnet do auaparku,
	- zaświadczenie/certyfikat o ukończeniu szkolenia.
	- W cenie pobytu oferujemy możliwość korzystania nieodpłatnie z atrakcji wodnych w Aqua Parku tj. basenów, zjeżdżalni, jacuzzi i dzikiej rzeki.
	Dla kogo?
	Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej, poświęcone doskonaleniu kompetencji w zakresie wspierania pracowników w kontekście stosowania komunikacji coachingowej.
	Szkolenie prowadzi
	Małgorzata Zarajczyk - doświadczony menadżer, praktyk w kierowaniu zespołem, organizator szkoleń coachingowych, wysoko oceniany trener licznych szkoleń.
	Cele i korzyści ze szkolenia
	
	poznanie koncepcji, coachingu jako stylu zarządzania zespołem,
	opanowanie podstawowych umiejętności stosowania coachingu,
	diagnoza własnego potencjału do stosowania coachingu, jako narzędzia pracy menedżera,
	rozwój umiejętności motywowania i wyzwalania inicjatywy pracowników,
	zwiększenie skuteczności menadżerów w rozwijaniu kompetencji sprzedawców.
	Tematyka
	
	1. Prezentacja tematu i metod realizacji.
	2. Wprowadzenie do coachingu - czym jest i czym nie jest coaching.
	3. Sylwetka coacha - cechy, predyspozycje, umiejętności, kompetencje.
	4. Warsztat coacha - podstawowe narzędzia i metody pracy.
	5. Rodzaje coachingu.
	6. Inne formy wspomagania rozwoju osobistego-podobieństwa i różnice w porównaniu z coachingiem.
	7. Coaching - sposób na osiągnięcie sukcesu.
	8. Proces coachingu.
	9. Warunki skuteczności coachingu.
	10. Narzędzia i techniki coachingowe.
	11. Informacje zwrotne.
	12. Umiejętność zadawania pytań; jakich pytań unikać.
	13. Technika Grow.
	14. Cele i funkcje oceny pracownika.
	15. System ocen pracowniczych.
	16. Zasady prowadzenia rozmowy oceniającej.
	17. Błędy w procesie oceniania.
	18. Różne typy pracowników.
	19. Siedem praw samodzielnego rozwoju osobistego.
	20. Coach a mentor.
	UWAGA! Każdy uczestnik może zgłosić pytanie dotyczące problematyki kursu na 9 dni przed kursem - odpowiedź uzyska podczas kursu.
	Nr fax: +48 81 532-84-14, +48 81 534-35-50 lub info@epe.edu.pl
	
	ORGANIZACJA: Wypełnione zgłoszenie prosimy nadsyłać faksem, pocztą lub poprzez stronę internetową
	www.epe.edu.pl
	Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 5 dni przed data rozpoczęcia szkolenia.