Dostępne terminy i lokalizacje
Cena: 1 699,00zł(2 089,77zł z VAT)
Czas trwania: 18h
Kategoria: Umiejętności osobiste
Istnieje możliwość negocjacji ceny przy większej ilości zgłoszonych osób.
Przy większej liczbie zgłoszonych osób, jak i dla naszych stałych Klientów 10% rabatu.
Organizator w wyjątkowych przypadkach, zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na hotel o takim samym lub wyższym standardzie.
Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia.
Cena obejmuje
- udział w szkoleniu/ autorskich warsztatach,
- konsultacje indywidualne,
- materiały szkoleniowe,
- 3 noclegi i wyżywienie w hotelu o wysokim standardzie,
- serwis kawowy,
- imprezy towarzyszące (np: biesiada przy ognisku),
- karnet do auaparku,
- zaświadczenie/certyfikat o ukończeniu szkolenia.
- W cenie pobytu oferujemy możliwość korzystania nieodpłatnie z atrakcji wodnych w Aqua Parku tj. basenów, zjeżdżalni, jacuzzi i dzikiej rzeki.
Dla kogo?
Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej, poświęcone doskonaleniu kompetencji w zakresie wspierania pracowników w kontekście stosowania komunikacji coachingowej.
Szkolenie prowadzi
Małgorzata Zarajczyk - doświadczony menadżer, praktyk w kierowaniu zespołem, organizator szkoleń coachingowych, wysoko oceniany trener licznych szkoleń.
Cele i korzyści ze szkolenia
poznanie koncepcji, coachingu jako stylu zarządzania zespołem,
opanowanie podstawowych umiejętności stosowania coachingu,
diagnoza własnego potencjału do stosowania coachingu, jako narzędzia pracy menedżera,
rozwój umiejętności motywowania i wyzwalania inicjatywy pracowników,
zwiększenie skuteczności menadżerów w rozwijaniu kompetencji sprzedawców.
Tematyka
1. Prezentacja tematu i metod realizacji.
2. Wprowadzenie do coachingu - czym jest i czym nie jest coaching.
3. Sylwetka coacha - cechy, predyspozycje, umiejętności, kompetencje.
4. Warsztat coacha - podstawowe narzędzia i metody pracy.
5. Rodzaje coachingu.
6. Inne formy wspomagania rozwoju osobistego-podobieństwa i różnice w porównaniu z coachingiem.
7. Coaching - sposób na osiągnięcie sukcesu.
8. Proces coachingu.
9. Warunki skuteczności coachingu.
10. Narzędzia i techniki coachingowe.
11. Informacje zwrotne.
12. Umiejętność zadawania pytań; jakich pytań unikać.
13. Technika Grow.
14. Cele i funkcje oceny pracownika.
15. System ocen pracowniczych.
16. Zasady prowadzenia rozmowy oceniającej.
17. Błędy w procesie oceniania.
18. Różne typy pracowników.
19. Siedem praw samodzielnego rozwoju osobistego.
20. Coach a mentor.
UWAGA! Każdy uczestnik może zgłosić pytanie dotyczące problematyki kursu na 9 dni przed kursem - odpowiedź uzyska podczas kursu.
Nr fax: +48 81 532-84-14, +48 81 534-35-50 lub info@epe.edu.pl
ORGANIZACJA: Wypełnione zgłoszenie prosimy nadsyłać faksem, pocztą lub poprzez stronę internetową
www.epe.edu.pl
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 5 dni przed data rozpoczęcia szkolenia.