Logo

Trener biznesu

Studia prowadzone wspólnie zEuropejskim Instytutem Psychologii Biznesu. Absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodne zpolskim prawem oraz certyfikat Europejskiego Instytutu Psychologii Biznesu

Studia mają na celu dostarczenie specjalistycznej wiedzy ipraktycznych umiejętności zzakresu prowadzenia szkoleń. Program jest tak skonstruowany, aby uczestnicy wpierwszym etapie mogli poznać iudoskonalić swój warsztat trenerski, anastępnie podczas spotkań tematycznych zdobyli umiejętności przygotowania iprowadzenia szkoleń zzakresu coachingu, negocjacji ikomunikacji interpersonalnej oraz psychologii sprzedaży.

Po ukończeniu studiów uczestnicy będą potrafili:

  • samodzielnie przygotować program szkolenia,
  • napisać cele poprawy efektywności treningu,
  • wykorzystywać wpraktyce zasady uczenia osób dorosłych,
  • budować pozytywne nastawienie usłuchaczy,
  • dostosować się do różnych typów odbiorców,
  • wywierać skuteczny wpływ na słuchaczy podczas całego szkolenia,
  • stosować najskuteczniejsze techniki imetody treningowe,
  • radzić sobie ztremą przed występami publicznymi,
  • skutecznie rozwiązywać trudne sytuacje wgrupie,
  • prowadzić szkolenie zzakresu coachingu, negocjacji oraz psychologii sprzedaży.

Kadrę dydaktyczną stanowią doświadczeni trenerzy praktycy Europejskiego Instytutu Psychologii Biznesu.

Słuchacze otrzymują komplet bezpłatnych materiałów dydaktycznych opracowanych przez prowadzących zajęcia oraz dodatkowy pakiet materiałów związanych zprogramami licencyjnymi.

Opiekunowie kierunku: Małgorzata Fryszkiewicz iCezary Fryszkiewicz

Dla kogo

Studia skierowane są do osób pragnących zdobyć zawód trenera, zajmujących się szkoleniami, trenerów wewnętrznych oraz pracowników działów personalnych.

Tryb nauki iczas trwania

Studia trwają dwa semestry. Zajęcia odbywają się wsoboty iniedziele, co dwa lub trzy tygodnie. Program studiów obejmuje 208 godzin zajęć. Zajęcia prowadzone są wformie ćwiczeń indywidualnych igrupowych, odgrywanie ról, mini-wykładów, autotestów, prezentacji, dyskusji, symulacji, analizy przypadków, nagrań ianalizy video.

Warunki ukończenia studiów

Warunkiem ukończenia studiów jest aktywny udział wzajęciach, wykazanie się właściwym poziomem wiedzy, uzyskanie wymaganych zaliczeń iegzaminów przewidzianych wprogramie studiów oraz przygotowanie iprzeprowadzenie fragmentu szkolenia (egzamin praktyczny).

Przygotowanie do prowadzenia szkoleń planowanie iprojektowanie szkoleń

Rozpoznanie potrzeb szkoleniowych Opracowywanie iwykorzystywanie celów poprawy efektywności Przygotowywanie programów szkoleń, projektowanie sesji szkoleniowej zawierającej wstęp, rozwinięcie izakończenie Wykorzystanie planów szkoleniowych wpraktyce Przygotowanie pomocy isali szkoleniowej Opracowanie przykładowych ćwiczeń do wykorzystania na szkoleniu Techniki twórczego myślenia wprowadzeniu szkoleń

Umiejętności autoprezentacji iprezentacji na szkoleniu

Metody psychicznego przygotowania do szkolenia osoby prowadzącej Budowanie iutrzymanie odpowiedniego stanu wewnętrznego trenera, grupy iposzczególnych uczestników Różne kanały komunikacji (mowa ciała, postawa, gestykulacja, kontakt wzrokowy, wykorzystanie przestrzeni, kanał wizualny, audytywny) Likwidowanie złych nawyków zarówno werbalnych jak
iniewerbalnych Praktyczne ćwiczenia autoprezentacyjne Sposoby radzenia sobie ztremą
ilękiem przed występami publicznymi Strategie budowania pozytywnego nastawienia
usłuchaczy Budowanie zaufania isympatii uodbiorców Psychologiczne techniki wywierania wpływu na słuchaczy Jak osiągnąć oczekiwane rezultaty (co będzie prezentowane, kto będzie odbiorcą, czas, miejsce isposób prezentacji) Praca ze środkami wizualizacji

Metody itechniki prowadzenia szkoleń

Techniki rozpoczęcia szkolenia Metody iśrodki przekazywania wiedzy (wykład, ćwiczenia indywidualne igrupowe, odgrywanie ról, autotesty, dyskusja - wymiana doświadczeń, symulacje, burza mózgów, analiza przypadków, nagranie ianaliza video) Techniki podsumowań ibadania efektywności szkoleń

Dynamika grupy

Psychologiczne aspekty uczenia się dorosłych Nawiązywanie kontaktu zgrupą Rozpoznanie
iutrzymywanie poziomu motywacji wgrupie Ocena umiejętności uczestników idostosowanie tempa prowadzenia zajęć do ich możliwości Indywidualne podejście do różnych typów osobowości odbiorców, umiejętność prowadzenia szkolenia zuwzględnieniem różnych systemów reprezentacji Trudne sytuacje wpracy zgrupą - praktyczne sposoby radzenia sobie znimi Sposoby radzenia sobie zobiekcjami słuchaczy Metody obrony przed manipulacją ze strony uczestników

Osobiste plany rozwoju zawodowego

Nagrywanie video przygotowanych sesji szkoleniowych iich analiza.

  • Weryfikacja ćwiczeń przygotowanych przez uczestników.
  • Praca zkamerą doskonaląca umiejętności zachowania się podczas prowadzenia szkolenia.
  • Wykreowanie irozwijanie własnego stylu prowadzenia zajęć.

W trakcie tej sesji uczestnicy będą mieli okazję przećwiczyć umiejętności prezentowania, prowadząc przygotowane wcześniej sesje szkoleniowe. Przygotowane mini-szkolenia będą nagrywane ianalizowane. Uczestnicy otrzymają informacje zwrotne na załączonych formularzach oceny szkoleń od trenera prowadzącego iod grupy.

Spotkania tematyczne

Uczestnicy podczas spotkań tematycznych zdobędą umiejętność przygotowania iprowadzenia szkoleń zzakresu coachingu, negocjacji ikomunikacji interpersonalnej oraz psychologii sprzedaży. W pierwszym etapie słuchacze poznają metody itechniki prowadzenia szkoleń
zkonkretnych tematów, anastępnie sami, zpomocą dostępnych materiałów będą prowadzić poszczególne sesje szkoleniowe. Każdy uczestnik otrzyma komplet materiałów: scenariusz szkolenia, prezentacje, materiały dla uczestników.

Coaching

Wprowadzenie wproblematykę coachingu Menedżer wroli coacha Ocena potencjału pracownika Planowanie coachingu Skuteczna komunikacja interpersonalna podczas rozmowy
zpracownikiem Przebieg procesu coachingowego

Negocjacje ikomunikacja interpersonalna

Wstęp do negocjacji Style itechniki negocjacyjne Aspekt ceny wnegocjacjach Negocjacje przełamujące Sposoby nacisku negocjacyjnego Świadome kontrolowanie przebiegu negocjacji Trening sprawności negocjacyjnej

Psychologia sprzedaży

Metody budowania wewnętrznej motywacji jako podstawa osiągania sukcesów Etapy rozmowy sprzedażowej zklientem Budowanie wiarygodności izaufania wkontaktach zklientami na etapie otwarcia sprzedaży Sprzedaż poprzez zaspokajanie potrzeb klienta Wykorzystanie języka korzyści wprocesie sprzedaży Zastrzeżenia izamknięcia

  • Wpisowe: 200 zł
  • Czesne semestralne: 3 000 zł

UWAGA!!!!!!!!!!!

TYLKO ZGŁOSZENIE PRZEZ NASZE BIURO GWARANTUJE UDZIAŁ W LOSOWANIU NAGRÓD RZECZOWYCH: LAPTOPÓW I PROJEKTORÓW

Promocje

Z WSPA taniej oferta dla firm, urzędów, instytucji
Pracodawcy, którzy zgłoszą swoich pracowników oraz dofinansują opłatę za studia podyplomowe będą mieli obniżone czesne o:
5%- wprzypadku zgłoszenia 1 pracownika,
10%- wprzypadku zgłoszenia od 2 do 4 pracowników,
20%- wprzypadku zgłoszenia 5 lub więcej pracowników.
Obniżenie czesnego dotyczy całego okresu studiów. Promocja nie łączy się zinnymi promocjami dotyczącymi opłat za studia.

Absolwenci WSPA bez opłaty wpisowej
Absolwenci WSPA zwolnieni są z opłaty wpisowej.

Promocja dotyczy Absolwentów studiów podyplomowych, studiów wyższych I i II stopnia, Studium Pedagogicznego, Lokalnej Akademii CISCO. Promocja nie łączy się zinnymi promocjami dotyczącymi opłat za studia.

Absolwenci WSPA - studiują z 10% zniżką
Absolwenci uprawnieni są do 10% zniżki czesnego przez cały okres trwania studiów. Promocja nie łączy się z innymi Promocjami w zakresie opłat za studia.

Płatności

  • Wpłat należy dokonywać na konto bankowe dla:
    Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości iAdministracji wLublinie
    20-150 Lublin, ul. Bursaki 12
    Bank Pekao SA
    nr konta: 34 1240 5497 1111 0000 5006 2380
  • W tytule przelewu podajemy:
    imię inazwisko, pesel, kierunek studiów, rok itryb (dzienne lub zaoczne), opłata tytułem
    opłata tytułem to jedno zwymienionych: opłata wpisowa; czesne; opłata za legitymację studencką

Na życzenie słuchaczy Uczelnia wystawia faktury VAT.

Data udostępnienia: 2016-03-01 | Wyświetleń strony: 4159